معلمان تلاشگر
نوشته شده توسط : حسین پور

معلمان تلاشگر در مورد موضوع و لذت خود را در به اشتراک گذاری آنچه که آموخته اند می باشد. گاهی اوقات به نظر می رسد که آنها می توانند برای همیشه لطفا برای در مورد تخصص خود در حالی که انکار این ایده که آنها هستند "متخصص." معلمان خوب به شما خواهند گفت دانش آموزان معلمان هستند، نه. عشق از دانش و عشق به کمک به توسعه از دیگران: این دو کیفیت ویژگی های اولیه و با مشخص شدن یک معلم است. در زمان ویژگی اصلی توسط درایوهای دیگر و نیازهای مانند نیاز برای وضعیت، قدرت، ابراز و هر یک از بسیاری از نیازهای انسان است که ما را کمتر از که ما می خواهیم به آلوده شود. معلمان عالی یادگیری برای کنترل این نیازها و به حفظ آنها را از عرصه آموزش به همان اندازه که ممکن است. برخی از معلمان در این بهتر از دیگران هستند و معلمان بهتر یا بدتر به خاطر توانایی های خود را برای کنترل خارجی (غیر آموزشی) عوامل هستند. بر خلاف بسیاری از نظرات، من باور نمی کنم که یک معلم است لزوما ماهر ترین در موضوع خود. به عنوان مثال، یکی از چیزهایی که من در زندگی لذت ببرید است بازی بیلیارد جیب و من متوجه شدم که در حالی که قهرمان جهان ارسال کتاب در مورد ورزش خود را، آنها اغلب نمی توانند بر روی "چگونه" و "چرا" از برخی از نقطه باطنی خاص منتقل می کند. آنها می دانند که چگونه آنها را آموزش و آنها فکر می کنم این بهترین راه برای همه به آموزش است. معلم بهترین بیلیارد من پیدا کرده اند یک قهرمان جهان است. "سرگرمی" او یک مدرسه بیلیارد در شیکاگو است و قهرمان به او برای بهبود مهارت های خود را. این معلم یک ناظر بسیار دقیق است، او بیان، بسیار آگاه است و البته او یک بازیکن عالی است - اما نه یک قهرمان. شما ببینید او صرف زمان بیش از حد انجام آنچه او دوست دارد بیشتر، کمک به دیگران قهرمان شود.
کلمات کلیدی مرتبط: مهارت و توانمندی های مورد نیاز طراح صنعتی , سایت خیاط در میدان آزادی در منطقه عالی , بالاترين رتبه علمي در دانشگاه ها , مهندس برق تمام وقت در خیابان ولیعصر پاره وقت , وظایف برای: "مهندس شیمی" , جوشکار سایت عظیمیه کرج , پرستاري يك فرصت شغلي جديد , درآمد یک پیک موتوری قشم , پروجكشن (ساده) راديوگرافي , آشپز استخدام در استان آذربایجان غربی ,





:: برچسب‌ها: جوشکار سایت عظیمیه کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: